English

                                                                    

To smo mi

    

Aktualno

    

Blogi

Grafično oblikovanje
serija embalaž za vino 55 (2006)
Nazaj 21/28 Naprej Črtica Na višji nivo  
 
  naročnik:
Vino 55

»Dva mala vina, prosim!« Ideja blagovne znamke Vino 55 je bila uvesti na tržišče vino kot trendovsko pijačo, ki bo naprodaj predvsem v lokalih. V ta namen je bila zasnovana posebna oblika majhne, 0,25 litrske steklenice, katere avtor je industrijski oblikovalec Rok Kuhar. Celostna grafična podoba blagovne znamke in embalaž pa je naše delo in plod mnogih poglobljenih razprav z naročnikom in drugimi sodelujočimi pri projektu.
grafična oblikovalka: Mojca Janželj Tomažič
industrijski oblikovalec: Rok Kuhar


 



 
1
Crta
Ajax loader
1
Serija embalaž za Vino 55   Serija embalaž za Vino 55
     
Serija embalaž za Vino 55   Serija embalaž za Vino 55
Za tega naročnika smo oblikovali še:
 
Logotip Vino 55
Oblikovanje identitete
Oblikovanje identitete
Logotip Vino 55
    
Domov  Grafično oblikovanje  Grafično oblikovanje  Serija embalaž za Vino 55  Serija embalaž za Vino 55
Pokličite nas  
Kontrastika@
Crta
Kontrastika na Facebooku  Facebook
Crta
Linked in  LinkedIn
Crta
 
eNovice
Več o enovicah